Як повернути товар, який не підійшов

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після отримання посилки. Прохання надсилати посилку виключно без післяплати. Будь ласка, напишіть нам лист на help@larus.ua з темою «Обмін/повернення товару на замовлення № ...».

Вкажіть Ваш телефон, він може знадобитися нашим фахівцям для оперативного зв'язку.
Тільки переконайтеся, що повертаєте товари саме в тому стані, в якому вони до вас прибули: без слідів експлуатації, з фабричною етикеткою і в оригінальній упаковці. Повернення грошових коштів буде здійснено на Вашу карту.

Поверніть товар окремою посилкою, сплативши вартість доставки. Всередину посилки вкладіть заповнений бланк обміну/повернення або записку з інструкцією на який розмір зробити обмін, щоб ми Вас зайвий раз не турбували або номер Вашої картки для повернення коштів, при цьому вкажіть причину повернення.

Дані для відправки: Нова Пошта, Київ, відділення 336, Хомік Антон 093-409-87-59
 

Не підійшов розмір

Просто поверніть товар нашому кур'єру або поштовій службі, сплативши тільки вартість доставки. Консультація менеджера з підбору розміру одягу, так само як і інформація на сайті про виміри товарів, носить інформаційно-рекомендаційний характер, і не є гарантією точного підбору розміру. Розмір, який не підійшов не є підставою для претензії бренду.
 

Чи отримали ми Ваше повернення

Як тільки повернутий Вами товар буде отриманий та перевірений на нашому складі, ми негайно зв'яжемося з Вами по телефону або через ел. пошту.